אנחנו מודעים לכך, כי יש בנקים שלא מאפשרים ללקוחות לדחות את תשלום המשכנתא,
לרוב, הדחייה ניתנת ללקוחות שמדורגים בדרגה שלילית בבנק, כשלפעמים חוזר להם חיוב, או צי'ק וכדו'
שמענו מכמה לקוחות שביקשו דחייה נוספת עם הסבר יותר על מצבם, בהעתק נוסף למבקר המדינה, ולבנק ישראל.
יש אפשרות לשלוח תלונה בכתובות הבאות:
- פנייה למשרד מבקר המדינה והגשת תלונה לנציבות תלונות הציבור ניתן להגיש באמצעות טופס תלונה מקוון באתר האינטרנט.
- טופס פנייה להדפסה ולמילוי בכתב יד, אפשר לשלוח לנציבות תלונות הציבור בדואר אלקטרוני: Ombudsman@mevaker.gov.il
או ללשכת מבקר המדינה: mevaker@mevaker.gov.il - תלונה בכתב אפשר להגיש או לשלוח גם בדואר או בפקסימיליה לאחת הכתובות שלהלן. על המתלונן לחתום על תלונתו ולציין בה את שמו וכתובתו.
- המבקש להגיש תלונתו בעל-פה, או להתייעץ בעניינה, יפנה אל אחת הלשכות של הנציבות במקומות המפורטים להלן, בשעות הקבלה. מענה טלפוני יינתן בימים א'-ה'בין השעות 09:00-12:00 בלבד.
- לנוחיותך מדריך להגשת תלונה ובו שאלות ותשובות נפוצות, טיפים, דפי מידע בשפות השונות וטופס הגשת תלונה במספר שפות.
בהצלחה רבה
0
0
votes
Article Rating